9. helmikuuta 2017

VKSV ei näe Tampereen poliisin toimissa mitään (vikaa)

  1. Poliisin ei tarvinnut ottaa laittomia matuja kiinni, koska heillä oli muuta puuhaa.
  2. Poliisin ei tarvinnut tunnistautua minulle, koska en ollut poliisitoimien kohteena.
Kuten tarkkaavaiset ehkä huomasivat, niin VKSV ei ottanut mitään kantaa poliisin minuun kohdistamiin pahoinpitelyihin, kun poliisit läimäisivät minun kameraani/minua! Hassusti "unohtivat" sen kokonaan koko vastauksestaan. Sattumaa varmaan, eiks jee? Kyllähän valtakunnansyyttäjänvirastoon ja poliisiin voi luottaa, eikös vaan? Varmasti tutkivat kaikkia tämmöiset jutut hyvin ja perusteellisesti, vai mitäh?

Minua tämä vastaus ihmetytti ja niinpä soitin valtakunnansyyttäjänvirastoon ja päätöksen tehnyt kihlakunnansyyttäjä Laura Sairanen soittikin minulle takaisin tänään. Valtakunnansyyttäjänvirasto ei hänen kertomansa mukaan nähnyt (!!!) videossa, että poliisi olisi lyönyt minua/kameraani, vaikka kuulemma katsoi sen pariinkin kertaan!

Kuunnelkaapa ko. puhelu alta:

Katsokaapa sitten ko. alkuperäinen videoni alta:

Järjestetäänpä nyt pieni leikkimielinen kisailu: Pyydän lukijoitani katsomaan ja kertomaan, näkyykö yllä olevalla videolla ja jos näkyy, missä kohdin ja miten monta kertaa, että:
  • Poliisi käskyttää minua = Olen poliisitoimien kohteena = Poliisin olisi pitänyt kertoa nimensä minulle pyynnöstä.
  • Poliisi mättää minun kameraani/minua kädellään tahallaan = Poliisi syyllistyy pahoinpitelyyn.
Autetaan näin yhteistuumin valtakunnansyyttäjänvirastoa ja kihlakunnansyyttäjä Laura Sairasta, joka ei mitenkään näe tämmöisiä asioita, vaikka miten koettaa katsoa kyseistä videota!



PS. Miksi poliisi käyttää "haalarikameroita", jos kerran kameroissa ei näy sitten yhtään mitään, vaikka miten katsoo?

2 kommenttia:

  1. Voitko laittaa ajan siitä pahoinpitelystä? Porissa romaanit aikoinaan yritti piruuttaan kaikkiin paikallisiin ravintoloihin kansallispuvussa ja sitten teki rikosilmoitukset lähes kaikista kun eivät päässeet sisään. Sä vissiin toimin samalla logiikalla kuin romaanit.

    VastaaPoista
  2. KS. https://markusjansson.blogspot.fi/2017/02/vksv-katsoi-videota-vielakin-eika.html

    VastaaPoista